Grinchillaz! OOTD


No nüüd on raudselt kevad kohal. Nii mõnusad ilmad ja õues on lausa kevade lõhna juba tunda. See muidugi tähendab, et ma olen pidevalt hästi totakalt õnnelik ja tuiskan igalpool pea laiali ringi.

Minu tänane (pisut hullumeelselt) kevadine outfit, mis on minu kehastus riiete kujul. Imelik/totakas, poisilik ja naiselik ning pisut seksikas samal ajal. Pole vist mingi saladus, aga ma olen HUUUUUGGEEEE Gorillaze fänn. Jumaldan kõike selle juures, kui eriliselt armastan muidugi Damon Albarni  muusikalist käekirja ja Jamie Hewletti joonistus stiili. AMAZING!

Nagu juba eelmises postituses näha oli on minu selle kevade lemmikuks see Grinch'i roheline krae, mida nüüd ka outfitil näha on.

Loodan see nädal veel vähemalt ühe postituse teha. Seniks aga...

Palju päikest Teile!


                                                      XOXO Marley

Jakk: NewYorker 10€,
T-särk: Cropp Town 14€,

Püksid: H&M 15€,
Kingad:Trendexpress 69€,
Kott: DIY Giles,
Meeletult kõva on see kevadine tuul siin Viimsis.
Mu silmad on päikese käes kriipilt sinised, but I love it!

Kevadine muusika pai kõrvadele!

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

0 comments:

Post a Comment