RE:

Mõtlesin, et kui keegi küsib midagi, millele pean, kas pikemalt vastma või on seda varem korduvalt küsitud, siis teen selle kohta eraldi postituse.
Nii siis alustame!

Helena said...

Väga ilus pilt ja minu arust sobib ka punane huulepulk väga hästi.
Tahaks küsida aga millega sa ennast jumekana hoiad? Kas käid solaariumis või kasutad mingit isepruunistuvat vms kui siis millist?:)

RE:

Tegelikult on nii, et ma ei kasuta praegu mitte midagi. Eelmine aasta mul oli mingi guidette'i hoog peal ja ma arvasin, et pean olema mega pruun. Kasutasin solaariumit ja isepruunistavat korraga. Õigemini ma võtsin pm isepruunistava vanne kui nii öelda võib:D Siis aga sain aru, et ma polnud enam eriti inimese tooni ja nüüd peale kevadet võtsin asja eriti rahulikult. Suvel päevitasin nii nagu ikka ja nüüd sügisel oktoobris üks päev enne inglismaale minekut avastasin , et Ohooo mul on mingist ajast jäänud veel natuke Päikesekeskuse krediiti kaardi peale. Noh kuna suvine päevitus polnud enam eriti silmapaistev, siis seadsin sammud solaariumi poole. Harjunud sellega, et võisin päevitada kõige tugevamas kabiinis ja ala 12 minti korraga, siis läksin selle peale välja ka too kord. Vale otsus, väga vale otsus. Ma põlesin niii ära, et hommikul ei saanud silmigi lahti. Need olid nii kinni paistetanud. Kehatemperatuur oli kolm päeva peale seda koguaeg 37.5-37.8. Riideid ei saanud normaalselt selga panna. Ja mul polnud inglismaale minnes kohvrit vaid spordikott. Kuna meie lennuk startis Vantaa lennujaamast, pidime minema laevaga soome. Kuni kella 12 päeval ma liiklesin peaaegu pimesi. Silmalaud olid nagu vett täis. Imelikul kompel ei tekkunud mul ville. Õnneks!!. Peale seda piina, vahetasin ma nahka nagu madu ja enam solaariumisse oma jalga tõstnud ei ole :)

Mu nahk on muidu ka veidi teistsugune. See on kergelt kollakas ehk siis isepruunistuvatkreemi ma kasutada ei saa, sest jään ehtne apelsin. Võibolla ma pole lihtsalt leidnud endale sobivat. Suvel tekib mul massiliselt punne-vinne( siis kui tahaks ilma meigita ringi käia pean ma neid peitepulgaga katma. Ei, need ei teki selle pärast, et ma ennast suvel meigiks, need lihtsalt kuumusega kuidagi siginevad :D)

Hetkel ei saa ma ka päiksepuudrit kasutada, kuna juuksed on tuhkblondid, siis jääb nägu eriti porgand, nii et kasutan ainult natuke heleroosat põsepuna ja natural beige tooni jumestuskreemi.


Kirke Põldsamm said...

pikendused ? millised panid ja kui palju maksid ?


RE:


Jah on jälle pikendused. Ma pole veel piisavalt täiskasvanud ilmselt, sest ma tundsin ennast ilma juusesta justkui alasti. Lühikeste juustega mulle ei sobinud ( vähemalt minu arust) mitte miski ja ma nägin välja nagu 12-aastane.

Panin teippikendused. Tellisin eBayst. Ei soovita neid. Nüüd lähinädalate jooksul peaks saabuma mu postkasti pakk uute pikendustega. Teibid maksid umbes 1500.- kaks komplekti kokku ( mul on endal väga paksud juuksed). Pikendusi siis praegu peas kokku 200g. Hea külg on see, et neid saab iga üks ise ära võtta ja sõbranna abiga pähe panna. Paigaldamine võtab aega umbes tund. Ma ei ole vist ükski öö juukseid kinni pannud enam, kuna nendega ei teki pusasi ja kinni pannes on jamh....valus. ( Ma pole kursis milliseid teipkinnitusi salongides pannakse. Pildi järgi tundusid samasugused. Aga kuna need nii palju maksavad, siis ma eeldan, et neil parem tehnoloogia seal. Vastasel juhul nõuaksid nad ajuvabalt kõrget hinda nende eest.) Halvaks küljeks on näiteks see, et nendega ei saa juukseid hobusesabasse panna ilma, et need kinnitusribad välja ei paistaks. Pidevalt on selline tunne nagu keegi tutistaks juusteks ( ma vihkan, kui miski mu juukseid tirib. See on asi, mis mind kõige rohkem ärritab ja ma olen võimeline isegi nutma hakkama, sest see on lihtsalt nii vastik minu jaoks). Tellisin toon #22 aga värvisin ise üle. Kuna ma ostsin üüratutes kogustes juuksevärvi kokku ( mingi 15-17 karpi), siis ei oska enam täpselt öelda, mis tooni ma kasutasin. Tegelikult mu enda juuksetoon ei sobi pikendustega täielikult kokku ja tagant paistab pisut välja. Mu juuksed on lihstalt oranzikamad ja igasugused hõbeshampoonid ja juuksevärvid ( ka kõige hallimad toonid mitte) ei võta seda enam vähemaks. Nüüd ma pean uue plaani välja nuputama, mis ma oma juustega peale hakkan. Praegu pole tulemus just eriti loomulik. Igaljuhul uued pikendused on jälle keratiiniga. See on ainuke meetod, mida ma hetkel enda poolt läbi proovitutest soovitan.

Mul on olnud:

Clip-inid -Soovitan neile, kes ei viitsi igapäev pikendustega mässata.

Micro-rings'id - Ei soovita. Tulevad jube lihtsalt peast ära ja lähevad metsikult pusasse.

Teibid - Ei soovita. Tutistavad ja jäävad soengusse panekul välja paistma. Võivad juuksed peast koos juurtega välja tõmmata. ( vähemalt need, mis minul on)

Keratiinid - Soovitan neile, kellel on tugevad juuksed( väga nõrkadele juustele võivad kehvasti mõjuda), tahavad igapäev pikki juuksed. On viitsimist jamada. Neid on pähe paigaldades kõige rohkem võimalusi. Mina suudan need isegi tuka sisse ära peita ( mul on tegelikult lühike tukk).



Need on siis minu vastused intervjuu vormis. Võite julgesti veel küsimusi küsida, katsun neile, siis ka vastata. Vastan, kas eraldi postituses või kommentaaridesse. Nüüd liigun aga meisterdama. Proovin mõni päev ka pilti teha.


Ja vabandan jällegi, kui mu tekst kirjavigu täis on. Ma üritan, kuid ühe varasema postituse kommentaaridesse ma juba kirjutasin pika selgituse, miks minu eesti keel longab:D

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

  1. ma sooviks teada sinu selle aasta lemmikutest, kas siis meik, juuksehooldus või mõned su lemmikumad riideesemed :)

    ReplyDelete
  2. Võin öelda et see et teippikendused ebayst tellisid ja neid ise paigaldasid oli suur viga,loomulikult jäävad need kiskuma.Minul endal pole neid olnud,kuid mu sõbrannal olid.Tema teippikendused nägid palju loomulikumad välja kui keratiinid,rikkusid juukseid vähem ja ta käis pidevalt hobusesaaga ja neid polnud absoluutselt näha.Need on salongis panemiseks ja hooldamiseks ning hea hooldajaga saab neid kanda kuni 5 nädalat järjest.Soovitan salongi pöörduda;)

    ReplyDelete