Today it's all about hair!

                      ( Jepp ma näen siin pildil natuke välja nagu Hagrid, but hey let's celebrate!)

Ütlen kohe ära, et ma pole väga kirjutaja inimene ja see oli minu jaoks päris piinarikas. Nii et vabandan oma kirjavigade pärast.

Lubasin juba väga ammu teile, et teen postituse, kus ma räägin juustepikendustest, aga ma kohe kuidagi ei teadnud kuidas seda alustada. Kuna seda küsitakse minu käest kõige rohkem, siis nüüd siin üritan kõik võimalikult täpselt ära seletada.

Alustuseks ütlen, et hoidke oma juukseid ja ei tasu neid nii hullusti retsida. '' Need kasvavad tagasi'' suhtumine on küll väga tore, aga mingil hetkel võid sa avastada, et vot ei kasvagi enam tagasi ja siis on jama. Mina olen neid nüüd kandnud juba päris kaua ja vaikselt üritan neist lahti saama hakata. Aga seda saan ma teha ainult tänu sellele, et mu juuksed nüüd lõpuks jälle kasvavad ja on terved.

Ma olen pikendusi kandnud alates 2008. aastast. Sellel ajal olin ma väga väga heleblond. Alguses olid clip-in pikendused, aga need tüütasid ära sest, kui tahtsin juukseid patsi panna, siis pidi neid tükk aega sättima.Clip-inid kippusid peale mingit aega, aga hõredaks jääma ja selle jaoks olid mul need ''vapustavad'' Expressionsi plastikust pikendused. Ma kandsin neid nii, et panin nad teiste clipide vahele ja siis need ei jäänud nii feigid ( aga siiski, kui keegi välguga pilti tegi oli mul nagu sähvatus peas). Seejärel proovisin micro ring süsteemiga pikendusi, aga need ei olnud kohe üldse head, sest tulid jube lihtsalt peast ära ja karvad olid igal pool ( siiani leian kusagilt ime kohtadest oma kodust neid karvu). Micro ringsid pidasid mul vastu täpselt 2 kuud kuni kõik karvad olid ära tulnud. Ilmselt need olid mul ka ebakvaliteetsed, aga siiski jube tüütud ja jubedad olid. Selleks ajaks olin ma ennast juba tumedaks värvinud. Selliseks shokolaadi pruuniks. Peale seda sain sõbranna käest pikendused ( ta tellis natukene liiga palju neid, sest salgud olid hästi paksud ja ei osanud sellega arvestada), mis olid süsi mustad. Minu vanu postitusi vaadates ehk oled märganud, et ma olin kunagi JWoww ( kui sa pole Jersey Shorega väga sina peal, siis googelda ja ma arvan, et varsti tuleb ka postitus, miks ma enam selline pole ja kuidas ma sinnani jõudsin.)  Need mustad pikendused olid mu esimesed keratiiniga pikendused ja ma panin neid endale ise. ''Kuidas see veel võimalik on?'' mõtled...noh ütleme nii, et natuke harjumist ja juba kasvavadki silmad kuklasse ja käed teavad, mida ja kuidas teha. Need pikendused olid väga head, aga salgud kaalusid 1g ( võib olla isegi rohkem) ja kippusid peast ära libisema.

 Peale neid ma värvisin ennast tagasi heledamaks. Seekord, siis helepruuniks ja nüüd ma ütlen sulle ühe väga tähtsa tarkuse. Kirjuta see endale ülesse juhuks, kui sul on samasugune kiiks peas nagu minul oli. Kui sa ennast tumedaks värvid, siis iga värvimis korraga see värv kinnutub su juustesse aina rohkem ja üks kord kui avastad, et oh ma tahaks ennast heledamaks tagasi värvida või naturaalset tooni olla ( and trust me, that time will come!), siis kui sa oled iga kord näiteks juuri värvides ka ülejäänud juusked värviga üle katnud on seda kohutav välja saada. Oleneb muidugi su juustest, kui sul on terasest karvad, siis oled sa õnnega koos, aga kui normaalsed tavalised juuksed või veel enam sellised peeniksed õhukesed karvad, siis võid nendega ilmselt hüvasti jätta. Sellel ajal ma seda ei tadnud, aga millegi pärast värvisin ma ennast ühe korra tumedaks ja seejärel ainult juuri, nii et ma sain ennast heledaks peale kahte blondeerimist.  Aga esimene tulemus oli ültleme nii et ....kergelt shokeeriv. Mu juuksejuured olid valged peale seda tuli kollane, mis läks juba 10 cm pealaest kaugemal üle ketšup punaseks ja see järel apelsini oranžiks ja siis uuesti muna kollaseks. Seda oranži varjundit oli piin pärast ära saada ja kulus pidevalt teise värvi alt välja. Nüüd ma saana aru, kui segane see ettevõtmine mul oli, sest ma olin juba ostnud endale uued pikendused ja ma PIDIN saama oma juuksed sama tooni, et ma saaksin neid kanda. Ja mingi imeläbi saingi oma juuksed õiget tooni. Selleks kulus mul terve nädalavahetus mille ajal ma kodust välja ei läinud vaid mässasin oma juustega. Muidugi kahjustas see mu juukseid, aga siis jäid kõik veel ilusti pähe.

Miks ma seda ise tegin? Sest salongidest öeldi mulle, et ''Nalja teed? Sa ei saa ennast heledaks tagasi ennem, kui oled kõik juuksed lasknud välja kasvada, sest see pole lihtsalt võimalik.'' Mul juba on selline iseloom, et kui keegi ütleb mulle ''See pole võimalik'' tekib mul vajadus tõestada vastupidist. Ja seda ma ka tegin.

Nende pruunide juustega olin ma umbes 9 kuud ja siis tekkis soov tagasi blondiks värvida. Võtsin kõik pikendused peast ära ja lõikasin juuksed maha. Ikka kohe päris lühikeseks. Tagant kuklani ja eest jätsin pikemad. Selline bobi soeng oli mul täpselt 2 nädalat, sest mul on niigi lapselikud näojooned ehk ma nägin välja nagu 12 ( ja seda mulle ka pidevalt öeldi). Katsu sa sellisena õhtul välja minna ja seletada, et jaa see olen mina seal ID-kaardi pildil. Siis proovisin teip pikendusi. Need olid kah minu jaoks kohutavad asjad. Kuidas keegi peaks suutma nendega oma juukseid patsi panna? Mina seda välja ei nuputanud. Lõpuks võtsin ja tegin nendest keratiin pikendused, sest juuksed ise olid väga kvaliteetsed. Eelmise aasta kevadel, kui ma need ära võtsin avastasin, et mu juuksed ei kasva üldse. Nad olid mingi 2 cm ainult kasvanud ja ma olin suht nukker selle üle.

Õnnetult uusi meetodeid otsided ütles mu sõbranna Jaana, et tal on patspikendused ja need on väga head ( ei ei mitte tresspikendused vaid patspikendused). Võtsin selle neiuga, kes neid paigaldab ühendust, lasin need pähe panna ja miski magic happend! Mu juuksed hakkasid kasvama MEELETU kiirusega + need ei tule peast ära. Ma käisin nendega 10 kuud ringi ja mitte ükski ei tulnud ära. Isegi ühtegi karvakest ei tulnud ära. 2011 aasta sügisel, kui ma need ära võtsin ja lasin oma juustel pisut puhata oli tulemus vapustav. Mu juuksed olid kasvanud poole seljani ( kui nad selja taha panin, siis üle rinnahoidja tagumise paela). Kuna patspikendused kinnitatakse suurema salgu külge ja mitte liimi ega millegi taolisega vaid punutakse pähe ja kinnitatakse elastikniidiga, siis need ei kahjusta enda juukseid põhimõtteliselt üldse. Ja minu puhul ( ning ka selle sõbranna, kes mulle neid soovitas) need kasvatavad enda juukseid. Ükspäev istusin isaga hommikul köögis, jõime kohvi ja arutasime ( meil on veidrad jututeemad), miks need juuksed nii kiiresti kasvama hakkasid. Ta pakkus välja, et võib-olla kuna keha tõrjub igasuguseid ebaloomulikke asju ja juuksed tunnevad, et neil on mingi raskus küljes, mis neid pidevalt sikutab, siis nad üritavad sellest sikutamisest lahti saada, sest see pole neile loomulik. Või äkki see kuidagi parandab peanaha verevarustust? Igaljuhul kõik salgud, mille küljes on mul pikendused on kasvanud väga väga palju ja need mille küljes neid ei ole on ikka peaaegu sama pikad. Suvel oli nendega eriti lihtne, sest kui lasin neil naturaalselt ära kuivada ja ei sirgendanud, siis jäi selline cool surfer girli'i look. Ei pidanud jamama. Talvel nüüd, kui ma need need uuesti lasin panna, siis oli Liisa ( neiu, kes neid pikendusi paigaldab) imestus suur, et kuidas mul niiiii pikaks on juuksed kasvanud. Ma ei suuda oodata, kuni need ära saan võtta ja enda juuksed sama pikaks on kasvanud. 6 aastat on ikka väga pikk aeg ja mul nii kopp ees. Pealegi olen ma selle ajaga kõigis äärmustes ära käinud ja nüüd jõudnud arusaamale, et see, mis loodus sulle sünnipoolest andnud on, on ika kõige ilusam ( vähemalt juuste värvi kohapealt). Viimati värvisin ma juukseid suvel, sest ma muutun väga heleblondiks ja pikenduses ei pleekinud sama palju kui enda omad. See toon, mida värvi mu juuksed praegu pealaepealt on, ongi mu loomuk toon.

Minu pikenduste saladus ongi loomulik toon. Kõige tähtsam sellest on see, et nad peavad su näoga kokku sobima. Kui sul on väga tugevad näojooned ja näiteks pruunid silmad ja tõmmu nahk, siis tumedad juuksed sobivad väga hästi ( siinkohal pean silmas musta). Aga kellel on hele nahk ja helesinised silmad siis keskmine pruun kuni blond on ilmselt parem valik. Kui mul olid tumedad juuksed pidin ma kandma pruune läätsi, sest vastasel juhul nägin välja nagu zombi, sest mul on helesinised silmad.
Teine väga tähtis punkt on pikenduste hulk. Neid peab olema ikka palju. Kui pikendusi on liiga vähe ja hõredalt paigaldatud, siis on tulemus väga ebaloomulik ja kole.

Lisan veel ka seda, et kui on sobivad pikendused, siis näiteks peale esimest pesu, need sulanduvad enda juustega alles ühte ja mitte kohe alguses, kui need on päeva pandud, sest nad on tulnud ikkagi kusagilt tehasest ja on pulksirged ja peale esimest pesu need võtavad alles naturaalsete juuste tekstuuri. Just in case, kui kellegil tekib paanika.

Toon välja erinevad stiilid ja oma väikese hinnangu ( sinu arvamus, ei pruugi minu omaga ühtida. Eriti, kui sa neid ise müüd/paigaldad ja mu peale nüüd kurjaks saad):


*Clip-inid: On head, kui ei taha koguaeg pikendusi kanda ja neile kes teevad palju sporti ja peavad pidevalt juukseid pesema.

*Micro ringsid: Ei soovita. Kisuvad juukseid peast välja ja tulevad ära + kõik kohad on neid karvu täis.

* Teip pikenudsed: oleneb inimesest. Võimalik, et need sobivad sulle aga võimalik, et ei sobi. Minul sikutasid juusked koos juuretga peast välja, sest jäid pidevalt kusagile taha kinni. Ja paistavad välja ja kui välja kasvavad on eriti imleikud.


*Keratiinid: Head, aga kahjustavad juukseid. Soovitan, kui on väga õhukesed või lühikesed juukseid ja teisi meetodeid ei saa kasutada.



Nüüd tuleb teine oluline punkt. Pikenduste hooldus. Sa ei saa loota, et paned need pähe ja ei pea midagi tegema. Tegelikult vastupidi sul peab tekkima teatud hooldusrutiin. 

Juukseid pesen ma ülepäeva, sest neid on väga tüütu kuivatada ja tihemini pestes hakkavad kiiremini rasuseks muutuma.

Selline on minu rutiin:
*Vahetult enne pesu kammin juuksed korralikult läbi.
*Siis nagu ikka kasutan shamooni ja palsamit. AGA siin kohal toon välja imenipi. Ma kasutan               peanahal ja ülemistel juusetl salongitooteid, mis ei sisalda igasuguseid silikoone ja asju, et peanahk ära ei ummistuks ja pikendustel Nivea Colour Protection palsamit. See asi on midagi erilisit, sest pole eriti vahet, mida sa pikendustele paned, kuni nad on siledad ja siidised. Kunagi ostsin ilumessilt vahendid, mis maksid 600 EEKi pudel ja need tegid mu juuksed veel hullemaks, kui varem. Proovisin igasuguseid erinevaid vahendeid. Ma ausalt olen vist kõik shampoonid ja palsamid läbi proovinud ja ainult see kindel palsam on pikendustele parim ja pikendused kestavad kõvasti kauem!
* Siis kui juuksed on loputatud ja rätik kuivad, ma kammin neid. Jah jube halb asi, ei tohi, ei tohi, paha paha jne. Aga tegelikult oleneb millise kammiga sa kammid. See peab olema pehme suurte harjastega hari ja kammima peab väga ettevaatlikult ( kui sa tunned, et su juuksed ei kannata seda, siis ära kammi, aga minu puhul see aitab panna juustesse jäetavat palsamit ühtlasemalt).  Seejärel kannan ma juusesse veidikene oma teist imevahendit milleks osutus jällegi Nivea. Nimelt Nivea Volume Sensation juustesse jäetavat vahendit. See teeb nad väga libedaks ja ei lase neil hiljem pusasse minna.
* Enda juustesse panen jällegi salongitooteid ja ka näiteks Organix'i tooted on väga head.
* Seejärel lasen juustel kuivada NATURAALSELT õhu käes, mitte fööniga. Kuna minul on väga paksud juusked, siis nad kuivavad umbes 3-4 h.

Ma ei suuda ilma nende kahe imevahendita elada. Need on MUST HAVE, kui sul on pikendused! 




Patspikendusi soovitan ma sulle, siis kui: 
*sul pole väga lühikesed juuksed, sest need on küllaltki kogukad ja võivad muidu näha jääda.
* sul pole väga õhukesed juuksed. Siinkohal pean just silmas juuksekarva paksust. Mõnikord, need ei sobi juukse tüübiga, AGA samas mina ikka kahtlustan seda, et neid ei ole korralikult hooldatud.

Välja näevad need siis sellised, väikesed nunnud patsikesed.

Kui sul tekkis huvi ja tahad ka patspikendusi, siis võta ühendust Liisa Mihklaga nt. FeaceBookis ja tema käest saad ka otse küsida. Ta on väga lahe tüdruk ja saab alati palju naerda. Ma ei tea, kas tal hetkel kõiki värve juukseid on, nii et küsi tema käest otse. Ja need pole üldse kallid. Hinna täpsustan kohe varsti siia. Lähemalt saad selle meetodi kohta lugeda siit LINK ja ka Buduaarist LINK.  




Nii ma sain need lokid, mis ülemistel piltidel on.
 2011 suvi patspikendused.
2010 sügis. Nii lühikene oli mu soeng eest. Tagant oli veel palju lühem.
Ma ei vaadanud kaamerasse, sest ma siis ma nägin veel rohkem laps välja.
2011 kevad, keratiinid.
2010 talv keratiinid

2010 suvi, juuksed bobi soengusse pandud.
2010 suvi
2010 mai esimene pilt peale värvi muutust. Keratiinid
2009 talv
  :D :D :D 2009 talv
Peale blondi ja enne musta. Micro rings

Ma isegi ei tea enam mis aastal ma selline olin. Pakuks, et 2008 äkki? Clip-inid + plastik pikendused.
2007 enne pikendusi
2007 minu vesiniku ajad.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

    Blogger Comment
    Facebook Comment

31 comments:

  1. Loomulik värv on tõesti kõige ilusam - ise läksin ka tumepruunist loomulikmat tooni, kuid sain esimese triibutamisega juba päris loomuliku tulemuse (üllatav ning meeldiv juhtumine).
    Ning sinu helesinised silmad on supervinged :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa lõpuks ma saan ise ka aru, et mul vedanud oma silakestega :) Aitäh

      Delete
  2. Mitu cm pikk sa oled? :)
    Kas sa oled modell vms?

    ReplyDelete
  3. ütleks ,et see punutud valik on ka kõige naturaalsem.teiste puhul kuidagi kaugelt juba näha ,et nad ei jäänud väga naturaalsed välja ja kuidagi üldse jätsid suht feigi mulje.sooviks ise ka panna pats-pikendused ja sõbrannalt kuulnud ,et umbes 1500-2000 lähevad maksma :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmm ei. Teised ei olnud feigimad, sest mul on alati palju pikendusi korraga peas olnud. Lihtsalt need on kõige mugavamad. Kõige naturaalsema välimusega olid need blondid keratiinid, mis ma ise tegin.

      Delete
  4. Hey, kas sul on loomulikult ni hea nahk või mis sa teed selle jaoks? Mis aitab kõige paremini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on suhteliselt hea nahk. Aegajalt, nii umbes üks kord kuus tuleb mõni väike punnikene, aga muidu on väga hea. Nüüd just käisin näohooldused, kus viimasedki ebapuhtused välja roogiti :D

      Delete
  5. sa võiks oma lemmikblogisid tutvustada

    ReplyDelete
    Replies
    1. Päris ausalt. Ma olen teistest blogidest oma asjadega vääääga kaugel. Ei loe neid eriti. Ponyartsi mõnikord piilun, aga rohkem mitte.

      Delete
  6. Kõigepealt aitäh, et oma juustest postituse tegid, ma olena ammu mõelnud, kuidas nad sul nii ilusad on ja mis pikendusi kasutad:)
    Ise olen praegu "üleminekuperioodis" blondist naturaalseks ja minu arust on ka alati naturaalne parem, sulle sobib see helepruun toon su helesiniste silmadega super hästi.
    Ma olen praegu lasnud tumedamaks triibutada, aga järgmine kord kavatsen lasta üleni värvida - mis sa arvad, kas on parem mõte teha seda juuksuris kui kodus? Sellepärast küsin, et minu naturaalne toon on ka selline helepruunikas, väga sarnane sinu praegusega ja juuksuri juures pole kordagi päris sama saanud, mõtlesin, et ehk värvida ise selle Londa color 66'ga, mis sa siin kuskil mainisid, aga samas kardan katsetada.
    Ja juuksepikenduste kohta - äkki võiksid öelda, milline toon sul nendest on http://buduaar.ee/files/Upload/marketitemimages/MarketItemImage/0000004/0087/4087722/image-253.jpg ? täpselt pildi järgi ei saa aru, igatahes väga ilus on see:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmm mul on colourblendinguga ilmselt #18 ja #24, aga tegelikult ma oma viimased juuksed ostsin inglismaalt :)

      Kui sa oled julge võid ise proovida, aga kui kardad, et võib tuksi minna, siis võta soovitud tulemusega pilt kaasa ja näita seda juuksuris. Vb nad saavad, siis täpsemalt aimu, mida sa soovid ( mina ei usalda juuksureid, sest pole MITTE KUNAGI saanud seda tulemust mida ootan, isegi kui ma kõik täpselt ära olen seletanud.)

      Delete
  7. Missugused need patsipikendused välja näevad enne panekut? :)Kas nagu tress pikendused või ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neid saab kõikidest teha. Võib ka juba ära väetud keratiin pikendused lasta patspikendusteks teha. Minul olid tress pikendused ja lasin need panna:)

      Delete
  8. Kas patsipikendusi on võimalik ise ka uuesti paigaldada kui need välja kasvanud on või peab selleks kindlasti hooldusesse minema?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei ole. Need punutakse teatud meetodil sulle pähe :) Aga mina käisin ilma hooldusetta 10 kuud ringi. Lõpuks olid väga välja kasvanud, aga see eest ei tulnud nad peast ära ja kõik karvad jäid ka alles.

      Delete
  9. Hei,

    Kirjutan siia kuna paigaldasin ise kaa Liisa juures omale patspikendused jõulude ajal. Minu kogemus on selline .. pähe pandi mulle väga palju juukseid ja aega võttis see 5 tundi. Mul ei olnud paigaldusest veel 2 kuud möödas kui mu oma juustest tekkisid pusad kinnituskohtade juurde. Kasutasin küll spetsiaalset pikendustele mõeldud kammi, Kallimaid balsameid mida Liisa ise kiitis ja pesin juukseid üle päeva. ( Ei kuivatanud ega pesud juuksed alaspidi ja magasin alati juuksed punupatsis ). Pusad läksid väga hulluks ja läksin juuksuri juurde oma muret kurtma. Kui tema minu pead nägi pidi ta pikali kukkuma, sain parajalt sõimata ja käsu koheselt need peast ära võtta. Juukseid oli mulle paigaldatud liiga palju liiga väikese salgu külge mille pärast hakkasid minu enda juuksed koos juurtega peast ära tulema, need siis läksid pusasse kinnituse ümber sest päris välja nad ei saanud tulla.

    Enne kui mul 3 kuud täis sai olin sunnitud juuksed juba ära võtma ja enda juustest ei olnud mul enam suurt midagi järel kuna pusad olid lahti arutamiseks liiga hullud ja need pidi lihtsalt ära lõikama.

    Varem olid mul ilusad ja paksud juuksed kuid nüüd on need väga õhukesed ja haprad.


    Ma küll olin samamoodi ainult head kuulnud sellest kohast ja sellepärast sinna läksingi, kuid see kogemus oli tõesti halb.


    Liisa ise on väga tore ja armas inimene ja pikendused nägid väga loomulikud ja ilusad välja .. kuid enam ma neid omale pähe ei paneks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Väga kurb kuulda, et sinuga nii läks :/

      Seda ma ka rõhutasin oma postituses, et on inimesi kellele need ei sobi. Ja ka minul tekivad pusad, kui ma neid korralikult ei hoolda. Juuksed peavad olema siid siledad koguaeg. Ma tean seda, et minu ''siidisuse'' standard on kõvasti kõrgemal, kui teistel ( nii palju kui mulle soovitatud on igasuguseid tooteid ja lastud enda juukseid katsuda, et ''oh katsu, kui pehmed juuksed mul nüüd on'', siis minu jaoks ei vasta see harilikult sellele standardile, mida mina nimetan siidiseks). Näiteks isegi, kui ma ei kammi 24 h järjest juukseid, ja sõrmedega läbi juuste tõmban, siis nad ei tohi sinna kinni takerduda. Kui takerduvad ja pusad sõrmedega lahti ei tule, siis ma ei imesta, et tekivad pusad ja neid sikutades lahti kammida juuksed välja tirivad.

      Kui juuksed on kooralikult niisutatud ja nö libedad, siis ei saa need ka loogiliselt võttes sassi minna. Minul on ka väga metsikult palju juukseid ja pähe pani ta neid ikka kohe korralikult, aga midagi ära ei tulnud õnneks. Veel kord rõhutan, kui sul on paksud juuksed, aga karvad on väga peenikesed ja kipuvad sassiminema, siis see meetod ilmselt sulle ei sobi.

      Ja kui juuksed koguaeg pusasse lähevad, siis aitab ka see, kui neid aegajalt sirgendada. Ja ikka ilusti kiht haaval ja koos silendava kaitsespreiga ( ei maksa hingehinda vaid u 8€), mitte suvaliselt sirgendajaga läbi tõmmates, nagu ma olen näinud et 90% naistest teeb.


      Ma arvan, et osadele inimestele, need tõesti ei sobi ja tuleks jääda clip-inide juurde.

      Delete
  10. Kas Liisa ei paigalda enam patspikendusi?

    ReplyDelete
  11. Minu teada peaks paigaldama küll. Võimalik, et tal on juuksed hetkel otsas või pole veel saabunud, aga muidu peaks küll kõik endiselt toimima :)

    ReplyDelete
  12. Võibolla natuke tobe küsimus, aga sellist hirmu pole, et need patspikenduste kinnitused lihtsalt lahti libisevad? Ja kas see http://buduaar.ee/Turg/kuulutus/400769 kuulutus on selle sama Liisa oma? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on üks lahti tulnud. Aga see oli kohe peale juuste pesemist kammides. Lükkasin kuidagi kammipii sinna patsi sisse ja tõmbasin jõuga. Muidu on nendega kõik ok :)

      Delete
  13. Hei. Mis juuksehooldustooteid sa täpsemalt praeguse hetke seisuga kasutad lisaks nendele Nivea toodetele?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tavaline shampoon ja need Nivea asjad ja siis Lee Staffordi Treatment for hair that never grows past a certain lenght'i.

      Delete
  14. Kas hobusesaba saab teha patsipikendustega? Ja kui need patsid välja paistavad, kas on märgatavad?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Natuke tuleb vb sättida. Oleneb kui paksud su enda juuksed on. Minul sai teha aga natuke pidin sättilma ja siis oli kõik ok :)

      Delete
  15. Hei! Kui Sa Liisa juures käisid, kas lasid tal panna temal olemas olevad pikendused või mis pikendused Sul on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esimene kord ainult temalt ja teine kord oli 100g endal varem ostetud juukseid ja 80 g neid, mis temal olemas. Mõlemad olid super head!

      Delete
  16. Heii..

    Tahtsin küsida, et kas need patsipikendused jäid paistma kui nt krunni teha? Mõtlen nende ja clip inide vahel, kuna endale meeldib juustega mängida ja erinevaid soenguid teha siis kardan, et patsikad võivad paistma jääda..

    ReplyDelete