DIY: Skinny Jeans

Olen tähelepannud, et väga paljud ei oska siiani  pükse kitsamaks teha. Selleks postitan siia kõige basic'uma tutoriali, kuidas pükse vastavalt enda kehakujule ümber voolida. Minu keha on natuke imelik ( liivakell), väga kitsa pihaga ja laiade puusadega . Seetõttu ei suutnud ma tükk aega välja nuputada, millist tehnikat rakendada. Lõpuks nuputasin ikkagi välja. Kuna suurem osa pükse on mulle ka ülevalt kitsad, siis pean neid ka vöökohast vähendama ja vältimaks lapikut tagumikku pean ma kitsamaks tegema sääre tatant. Nii siis lihtsad joonised, kust kohast peaks alustama. Sorry aga mul on 37.8 palavik ja ma pole 23 tundi maganud. Kui jutt väga vigane on või mitte loetav siis eks ma katsun seda veel kõpitseda,  kui inimese moodi olen.
Tulemas on veel vähemalt 1 DIY tutorial, mille ma täna tegin.

Kuna mulle ei meeldi eriti madala värvliga püksid, siis õpetuse teen high waist'ide näitel.
  
1.Kui SÄÄRED on liiga LAIAD.

1. Pane püksid jalga ja märgi ära kuhu maani need liiga laiad on.
2. Kui saad ilma mõõtmata üles märkida, kui laiaks sa neid tegelikult tahaksid teha, siis on hea. Kui ei siis võta püksid jalast ja mõõda oma sääremarjad / reied/ pahkluud jne. ära ja märgi seejärel pükstele. (Arvesta liikumis ruumiga!!!, muidu ei saa sa nendega hiljem kükitada, eriti kui materjal ei veni!)
3. Õmble kinni nii nagu näidatud joonisel.


2. Kui ÜLEVALT ja KÜLGEDELT ja ka SÄÄRTEST on liiga LAIAD.


1.  Pane püksid jalga ja märgi ära kuhu maani need liiga laiad on nagu eelmises juhises.
2. See kord murra sääred pikkupidi pooleks nagu pildil näidatud. Minu taskud olid ideaalseks punktiks kuhu oma õmblus kokku koondada. See tipp mis tasku alumises nurgas on sai õmbluse lõpppunktiks.
3. Pükse saab ka ülevalt kitsamaks teha ja mööda külgi. Tuleb ainult jälgida, et ühtegi trukki ette ei jääks ( murrab nõela ära, kõva pauk käib, päris ehmatav kogemus, kui varem pole juhtunud.) ja taskud peavad sirgu olema, et kortse sisse ei jääks. Ka külgede ja vöökoha kahandamine on joonisel ära märgitud ( 1. Õpetus, vasakul pool, üleval nurgas)

Soovitan alati alguses vähem võtta, sest saab kitsamaks teha. Hiljem lõika riide ülejäänud osa ära AGA alles PEALE jalga proovimist!!!)
 Nagu küljelt näha on, siis pole mul seal enam trukke. Need kadusid kitsamaks tegemisel ära.
Siin on näha mu pükste tagumist õmblust.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 comments:

  1. Sul tõesti kena figuur!Aga kas sul need värvli küljeõmblused valusad ei ole, kui püksid jalas?Üritasin küll teha hästi õhukeselt selle õmbluse, kuid siiski.

    ReplyDelete
  2. Appi appi, kas need on piha püksid? Ma janunen selliste järgi juba mitmeid kuid... :(

    ReplyDelete
  3. Kas Sa oskaksid soovitada Tallinnas kohta, kus leiaks kõrge värvliga teksaseid? Ise juba pikemat aega otsinug, aga leidnud pole kuskilt. :/

    ReplyDelete