Sunday at Home!

See nädalavahetus oli kodune. Lubasin endal lihtsalt vedeleda ja vaikselt asju nokitseda. Ma olen küll jah juba 20, aga mulle ikka meeldivad pehmed mänguasjad ja mitte lihtsalt mingid lamedad karukesed ja jänkud vaid sellised veidi kiiksuga tegelased. Ja tegelikult riiete õmblemine ei tule mul nii hästi välja võrreldes mänguasjade tegemisega. Ilmselt selle pärast, et väiksena ma tegin endale VÄGA palju kaisuloomi ise. Ja kuna ma jumaldan Gorillazt, siis otsustasin endale 2D teha. Kes ei tea, googelda.

Õmblesin 2D-le silmi pähe.

Leidsin oma huulepulga ülesse. Make Up Store # Pretty Baby

Üks hetke lemmikuid.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

    Blogger Comment
    Facebook Comment

9 comments:

  1. Vau, täiega mõnus kaisukas.
    Mul on siiralt kahju, et mul õmblemisega see suhe nii nadi on, et kunagi kooli ajal sai alustatud sunniviisiliselt lapiteki õmblemist, materjali läks ka teki jagu ja valmis sai hoopid 40x40cm lapipadi :D
    Aga lõpptulemusest tahaks ka täissuuruses pilti, tundub tõsiselt üks-ühele tegelane :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kunagi ei ole hilja uuesti asi kätte võtta ja proovida midagi õmmelda. Võib-olla midagi muud kui lapipadi :D

      Ta on mul praegu veel paljas, aga kui saan aega riiete jaoks kangast osta ja ta valmis on, siis teen uue postituse :)

      Delete
  2. Väga hull, ma ei kujutaks ette ka kuidas sellist asja õmmelda, isegi lõigete järgi tunduks väga keeruline.
    Tahaks ka täissuuruses pilti näha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. See tegelane oligi veidikene raskem teha, sest ta näeb tänapäeval välja peaaegu nagu päris inimene juba. Väga palju näojooni, mida jälgida mitte nagu kaisukaru õmblemisel nagu ma harjunud olen :D

      Kui valmis saab siis teen uue postituse, sest praegu tal pole veel riideid seljas:)

      Delete
  3. Mul on mega OT küsimus.. :D Kuidas sa seda huulepulka peale kannad? Mul on sama, ja see on selline mega matt ja mega kuiv.. kas niisutad millegagi alla või panedki otse? mul jääb ta ikka mega ebaloomulikult peale..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma panen natuke jumestuskreemi peale, aga hästi natukene ja siis tupsuta sõrmega see sinna ühtlaselt. See võtab veidike selle intensiivsust ka maha. Soovitan mõnda vedelamat ja veidi heledamat jumekat kasutada. Ja väike nipp veel: kui huuled on kuivad või kestendavad(minul endal on sellised imelikud huuled, mis koguaeg kestendavad), siis ennem nö koori huultelt see kestendus maha. Selleks on minul 3 moodust:

      1. Ma kasutan beebi salvrätikuid ( http://www.ocado.com/catalog/images-hires/61082011_H.jpg?identifier=6e1ea8c2b90f9655373e732ea4445676) ja hõõrun sellega huuli. See niisutab üli hästi ja kestendus kaob ära.

      2. Kui hambaid pesed, siis peale pesu hõõrud kergelt hambaharjaga üle huulte ja see koorib ka selle kestendava naha maha.

      3. Kannad huultele hügieenilist huulepulka ja siis tupsutad sõrmega huultele pisut suhkrut. Hõõrud natuke huuli ja see toimib nagu koorija ( ja maitseb kah hästi) :)

      Tervetel ja niisutatud huultel jääb see ka palju loomulikum, sest huuled ei ime niiskust huulepulgast endasse.

      Loodan, et olin abiks :)

      Delete
  4. mari-liis tee mulle kaa ma ise ei oska ja mul on küsimus ka sule the hunger games film meeldib

    ReplyDelete