Hello Little Princess!

 (DIY Diaper Cake and DIY Bunny)


Kuuaega tagasi sai üks minu suuri unistusi tõeks. Nimelt sain ma tädiks ja kuigi ma juba olin kahe kordne tädi, siis meie vanusevahe õelastega on kõigest mõni aasta ja mul jäi kogu see ninnu-nunnu täditamise aeg vahele.

Kuna ma olen nüüd suurest tädi rõõmust nii pilvedes, siis tegin pisikesele printsessile tema 1-kuuseks saamise puhul suure mähkutordi ja öise valvuri ehk pehme kaisu-jänku.

Seniks soovin teile päikest ja soojust!

                                                                                          XOXO Marley!





Issi ja pisikese Arabella kätud
DIY Bunny

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

    Blogger Comment
    Facebook Comment

9 comments:

  1. Atsaa kui coolio oleks sellist tädi omada nagu Sina! ;) Ja muidugi palju palju õnnekest pisikese nunnu puhul!! Ootan ka, et ükskord juba tädiks saaks, aga sellega läheb vist veel kõvasti aega. :D

    ReplyDelete
  2. IMEARMAS! Mähkmed on ju tarvilik kraam, aga sellisel kujul on see ju veel ägedam!
    Naudi tädiametit! :)

    ReplyDelete
  3. sa võiksid minu tädiks ka hakata :') oled nii osav, ilus, andekas ja kihvt inimene! kui sa nüüd ainult tihedamini blogiks ;)

    ReplyDelete
  4. Mina küsiks,et kas sinu särk on sul isetehtud või kuskilt pärit?

    ReplyDelete
  5. Küsimus läheb võibolla vale postituse alla, kuid tahaks teada millega oma pilte töötled, kui üldse töötled? Mis programmiga jne?

    ReplyDelete
  6. üks offtopic küsimus- lõpetan see aasta ning lõpukleidiga niiiii hilja peale jäänud. millised kleidid-kingad, millised värvid sulle hetkel kõige rohkem meeldivad ning millisena ise see aasta lõpetaksid? :)
    kuna ma sinu stiili ju-mal-dan, siis loodan sinust ka veidikese inspiratsiooni ammutada :D

    ReplyDelete
  7. Väga armas ja sa oled tohutult andekas! Tundub, et pole mitte midagi, millega sa ei suudaks hakkama saada! Kõik asjad oskad valmis meisterdada!

    ReplyDelete