Tea Party At Mad Hatter's!




Mulle meeldivad kostüümid (see pole vist mingi üllatus). Ja mõnikord meeldivad need mulle nii väga, et kannan neid ka lihtsalt-niisama-sest-on-esmaspäev. 
Minu elu on nagu üks suur cosplay.

See outfit on inspireeritud ''Alice imdedemaal.'' loost ja pean mainima, et ma lihtsalt jumalgan seda taevasinist vintage kleidikest.

Kotikese tegin second-hand poest leitud mänguloomast. Ta nimi on Donald ( Jah see on Donald Trumpi järgi, sest mul on veider huumor.)

Lillevaniku ja kingad (DinSko) leidsin Stockholmist.

Palju armastust! 

                                                          Marley!










Donald enne oma ''imelist muutumist''





Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

  1. Nii kift! Iga Sinu uue postituse üle alati nii rõõmus. :)

    ReplyDelete
  2. Issand kui kihvt see kott on! ♥

    ReplyDelete