Õlad õlad

Niisiis tänasel kaunil kevad päeval mõtlesin, et võiks teid kah õpetada neid poppe õla lõikeid tegema, et saaksite oma vanad pluusid ümber tuunida. Lõikeid, mida ma teile õpetan on kaks. Ütlen juba ette ära, et kuna ma üksi neid tutoriale teen siis ei saa väga häid pilte teha ja sellest tingituna peaksid sa olema üsnagi geenius et mu lõigetest aru saada. Ma leian et õmblemine on puhtalt üles ehitatud loogikale. Mina teen asju nii et võtan valmis eseme, vaatan kuidas tehtud on ja selle järgi õmblengi. Kui sa ei oska midagi kokku õmmelda siis alati võid asja nööpnõeltega kokku panna ja vaadata kuidas jääb. Võta endale aega ja kannatust kuna ajsad ei pruugi kohe välja tulla. Ning kindlasti 9 korda mõõda ja üks kord lõika.Pluusid ostsin paavli kaltsukast kilo hind on 69.- ostsin suht suure hunniku ja kokku läks 189.- seal hulgas balli kleidi 45.- Sain reedel tuttavaks ühe vapustava Eesti noore moekunstnikuga Laura Mittiga ja sain temalt väikse inspiratsiooni boosti nii et viimane pluus ongi tehtud natuke tema sünnipäeva kleidi moodi. Kui sa mu segaset seletamisest nende asjade juures aru ei saa siis kirjuta ma üritan aidata.

Kroogitud õlad.


1. Võta pluus ja laota see põrandale v lauale laiali.
2.Kui pluus on liiga lai siis nüüd õpidki seda kitsamaks tegema. Mõõda oma ümbermõõt ja märgi see pluusile nüüd võta pluus ja voldi see keskelt pooleks nii et märgitud kohad oleks kohakuti. Lõika pluus kitsamaks(soovitavalt taljesse). Käiste jaoks tee lõiked pisut kaardus.Õmble küljed kinni mööda pildil näidatud kontuuri.
3.Varukas lõika sellise kujuga nagu pildil näidatud ja õmble kinni varuka otsast kuni sinna maani kus on pildil käärid ( need on selleks et näidata kui pikk peaks jääma see ülemine osa varukast.
Et tuleks selline kroogitud effect siis pead ülemise ääre kokku krookima kuid ainult osa sellest( ülemise osa kuna see mis kaenla alla jääb peab jääma krookimata)
4.Nii nüüd tuleb raske koht. Varuka külge õmblemine. keera pluus pahempidi kuid varukas jäta õiget pidi. nüüd pane varuka õla pealmine punkt kohakuti pluusi õlaga. Nüüd kinnita varukas nööpnõeltega pluusi külge.ja õmble kinni. Enne õmblemist proovi pluusi teist pidi pöörata ja vaata kas kõik on nii nagu peaks. Kui ei ole proovi uuesti äkki läks midagi ikkagist nihu. Kui satud siiski hätta ja ei oska enam midagi peale hakata siis kirjuta mulle eks ma katsun aidata.







Teravad õlad.


1. Võta pluus, mida hakkad ümber tegema.
2. Kitsamaks tee sama moodi nagi eelmisel õpetusel.
3.Varukas lõika sama moodi kitsamaks varuka ülemised otsad tee vastavalt nii teravad kui soovid lõpp tulemust mida pikemad teravikud teed seda pikemad need ka tulevad.
4.Õmble ka varukad kinni nii nagu pildil näidatud.
5. Varuka ülemine serv peaks välja tulema selline nagu pildil näidatud.
6. Varuka külge õmblemise õpetus on eelmisel õpetusel näidatud




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

    Blogger Comment
    Facebook Comment

11 comments:

  1. ma armastan neid kahte pluusikest!!!!

    ReplyDelete
  2. oeh , Sa oled ikka tõestitõesti täiesti supeer (:

    ReplyDelete
  3. heii kuule üüüberlahedad pluusid!
    aga mul selline idee et tahaks ühe pintsakuga nii teha, aga see riie suhteliselt tugev ikka, mis sa arvad kas see krooge jääks selle tugeva riidega ka ilus ja õnnestuks?:D

    ReplyDelete
  4. Super, super ja super- nii õpetus kui mõlemad pluusid !

    ReplyDelete
  5. Lisa Mai ma arvab et saab küll ja jääb veel parem kui sellise pehme riidega kuna tugev riie hoiab paremini

    ReplyDelete
  6. Oled tõsiselt inspireeriv!! :)

    ReplyDelete
  7. Oleksin väga õnnelik, kui teeksid veel õpetusi riiete ümbertegemise kohta. Mina sain mõlemast õpetusest superhästi aru ja olen väga tänulik. Väga tänan.

    ReplyDelete
  8. see kroogitud õlgadega pluus on lihtsalt ülilahe!!

    ReplyDelete