I'm Back! (No, Seriously!)


Üks uueaasta lubadustest mu listis oli- Khmm tsiteerin: '' Nr.2 : Tee iga nädal blogisse kaks uut postitust.''
Ja Ja!..Ma tean! Täna on juba 13. veebruar ning ma alles nüüd suutsin inspiratsiooni leida, et hakata uuesti blogima. Ja see on suhtleiselt hale vabandus, kuid see eest see fiiling, mis mu sees nüüd on...:O
Viimati tundsin ma ennast sellest nii excited,, siis kui ma siia alles oma esimesi postitusi tegin :')

Üritan sellest blogi elluäratamise lubadusest nüüd ka kinni pidada, kuid kui ma peaksin jälle mitmeks kuuks ära kaduma, siis annan Sulle loa mulle vabalt kirjutada mõni innustav meeldetuletus ala ''Hakka tööle ahv!'' vormis. Päris tõsiselt kohe!
Ära ainult väga koledalt ka ütle, ma siiski ainult uje kunstiinimene. Diil? Okei!


Olen vahepeal pikalt eemal olnud ja muude asjadega tegelenud näiteks käisin meigikoolis ja lõpetasin Eesti Meigikunstnike Ühenduses baaskursuse. Seega võib tulevikus hakata siin ka rohkem meigi- ja ilututorialeid nägema.

Tegelikult üritasin ma juba mitu korda uuesti kirjutama hakata (Let's face it, ma pole suurem asi kirjutaja. Selleks ma panengi ju niiiii palju pilte), aga miski nagu ei olnud selle asja juures päris õige. Miski mis tappis mu vibe'i ja sellega koos motivatsiooni. Lõpuks ma otsustasin, et ma ei seedi oma eelmist kujundust, sest pole üldse mina (oli ilmselt liiga vähe hullumeelne). Ja kuna mul on vaja loomiseks täpselt neid ideaalseid tingimusi (ala õiget tähtedeseisu ja soki värvi), seega oli absoluutselt oluline see ümber teha.

VS

 Uue kujunduse nuputamine ei olnud, aga üldse nii lihtne kui ma arvasin. Seekord ma murdsin pead ja proovisin mitu kuud erinevaid shoote teha ja nendest midagi luua, kuid lõpuks mõistsin, et 'fuck that' ma pole üdini peen ja naiselik preilna nagu need pildid, mis ma tegin ning mu blogi peaks tekitama tunde, et see olen tõeline mina ise. Seega nüüd enam rohkem minumaks minna ei saa. Ma nägin sellega tõesti palju vaeva ja arvestades, et mu rüpperaal on viimasel tuhandel ning kuumenes keset suurt joonistamist mitu korda üle, mille tõttu esimesel korral mu meistriteose fail haihtus nagu iPhone taskusse, siis pidin ma uuesti alustama. Kokku joonistasin ma seda *kuradi* pilti kaks päeva, AGA lõpuks sain ta ikkagi enamvähem valmis.


Veel üks väike update. Nimelt tõi jõuluvana mulle uue kaamera. Nüüd on mul veel vaja osta reflektorid, pult ja portree objektiiv ning ma loodan teid peagi pidevate tutorialite ja OOTD postitustega pommitama hakata.

Vahepeal panen pilte, sellest mis ma vahepeal teinud olen, seda materjali peaks päris mitmeks postituseks jätkuma!

PS! Kuna ma pole mitu kuud midagi kirjutanud, siis võid kohata siin ohtralt kirjavigu. Ma vabandan selle pärast, so go easy on me!

Love You Guys!
                                                        XOXO Marley!





Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

    Blogger Comment
    Facebook Comment

10 comments:

  1. Mul on väga väga hea meel,et sa taas blogima plaanid hakata.PS! sellise tausta peaalt on teksti jube raske lugeda

    ReplyDelete
  2. Pilt on vinge, aga tausalt tõesti raske teksti eristada.

    Tore, et oled tagasi :)

    ReplyDelete
  3. Ma uurisin seda headerit ikka kaunis tükk aega, vau milline meistriteos! Oled ikka meeletult andekas! Aga pean kahjuks nõustuma, et teksti oli kohati päris piinarikas selle kirjumirju tausta pealt lugeda.. Igatahes, super hea meel, et blogimas tagasi oled ja jään huviga kõiksugu pilte ja õpetusi ootama (:

    ReplyDelete
  4. YAY! Meeletult õnnelik, et oled tagasi! :')

    ReplyDelete
  5. See header on haigelt hea. Ausalt. Ma nii pikalt süvenesin sellesse ja vaatasin seda. Ülim.

    ReplyDelete
  6. Kõlab võibolla cheesylt, aga niiii tuuuus header, mulle hullult meeldib:D

    ReplyDelete
  7. WOW kui hea graafiline kunstnik sa oled! Haigelt lahe header! Õpin ise multimeedia disaini, aga ma ei usu eal, et ma ka niinii heal tasemel arvutis joonistama hakkan oskama...

    ReplyDelete
  8. üüüliäge pilt. viskasin kohe mitu korda pilgu peale ja aina imetlesin

    ReplyDelete
  9. Hullumeelsus on hea ja mul on hea meel, et lõpuks üks huvitav blogija tagasi on!

    ReplyDelete
  10. jippiikajeeee, lõpuks ometi! üliäge header tõepoolest, ja siiralt hea meel, et see blogi jälle ellu ärkas. :)

    ReplyDelete