Space Feathers

Tänane tormine ilm sobis imehästi tubaseks meisterdamiseks. Välja minnes tahtis tuul riided seljast puhuda. Nii siis peale pikka palumist ma tegin paar tutoriali. Ja neid hakkab nüüd siia rohkem siginema. Mõtlesin pikalt, mida ma teile õpetan, mis oleks piisavalt lihtne, et kõik hakkama saaks ja ei maksaks tervet varandust. Avastasin, et mul on kuidagi moodi ilgelt palju sulgi siginenud...ei tea küll kust kohast aga mu väikeses varalaekas nad olid. ( jah ma hoian oma õmblusasju väikese aardekirstu kujulise kohvri sees). Kuna nende põhimõte kordub siis esimene on kõige detailsem ja viimasel on ainult kaks pilti. Esimene on nendest kõige keerulisem ja viimane jällegi ulme lihtne. Üritasin ka kohe materjalide loetelus ära märkida kust midagi soetada saab. Kui siiski midagi segaseks jääb, kirjutage kommentaaridesse ma katsun seal veel seletada. Soovitan kindlasti läbi lugeda esimese õpetuse kuna seal ma seletan asju täpsemalt lahti.

Dreamcatchers.
Nägin Preili Ennuste blogis kuidas ta väga loovalt dreamcatcherist kõrvarõnga moodustas. Kui kõik pole nii julged, et päris unenäopüüdjaga ringi pöörelda siis see on veidi tagasihoidlikum variant.




Vaja läheb:

Materjalid:
1. Sulgi ( värv vali ise aga soovitan naturaal tooni nende tegemiseks/ müüake nt. tiimaris ja karnas)
2. Helmeid ( Soovitavalt puidust/käsitöö poodidest)
3. Peenikest ketti ( nt. pronksi karva/ mina lõhkusin vana kaelaketi ära aga saab ka käsitöö poodidest)
4. Traati ( mulle andis selle isa ja see on ala roostevaba? Igaljuhul ei määri ega tuhmu/ Osta saab ilmselt kusagilt ehitus poest ja mingeid rõngaid müüakse ka käsitöö poodides)

Vahendid:
1. Traadi lõikamis tange ( neil on selline nagu kääride moodi asi külje peal. Kui traat on peenike saab ka kääridega aga see rikub need lõpuks ära/ ehitus poed, käsitöö poed)
2. Kuumaliimi püstolit ( mina soovitaks suure osta aga see muidugi sõltub sellest kui palju seda kasutada/ Neid müüakse isegi Prismades ja ehitus poodides jne ning, ei need pole kallid)
3. Järjekindlust, tahtejõudu, loominglisust- need on põhilised vahendid millega luua ilusaid asju.

Tee nii:
1. Lõika traadist kaks ühe pikkust juppi ( enne painuta nad rõngaks, et näha kui suured need jäävad. Ole kannatlik see traat ei pruugi kohe ühtlase kumerusega jääda siis tuleb seda siluda)
2. Lõika ketist jupid ja aseta need pärlitega vaheldumisi ketile.
3. Kinnita kaks äärmist pärlit liimiga ( superattack ei liimi metalli nii tugevalt kui muid asju.. ei soovita. Kasuta parem kuumaliimi)
4. Lõika äärmisetest kettidest liikudes sissepoole kette lühemaks ( nii et tekiks kolmnurga kuju. Äärmised kõige lühemad, neist järgmised veidi pikemad ja keskmised jäta lõikamata)
5. Võta pikem jupp ketti ja kinni selle üks ots liimiga pärlite juurde. Keri kett ümber traadi ja kinnita otsast liimiga. Korda sama teise poolega aga jäta ruumi ka kõrvalestale ja tagusele. ( Kontrolli peale liimimist kas kett jäi kinni muidu see kerib ennast ümber traadi lahti)
6. Pane natuke liimi sule rootsu poolsele otsale ja kinnita see keti otsa. ( soovitan keskele panna pikemad suled ja äärde lühemad nii jääb huvitavam)

Ja ongi valmis. Mõni osavnäpp võib sinna keskele veel selle ämblikuvõrgu moodi asja heegeldada. Minu kudumis ja heegeldamis oskus on nulli lähedane ja ma parem ei hakanud üritamagi.


Angel wing-rings.





Vaja läheb:

Materjalid:
1. Valgeid sulgi ( jällegi võid valida endale sobiva tooni kui valge ei sobi)
2. Traati
3. Hõmebast ketti ( lõhkusin ka teise kaelakee ära, et ketti saada)
4. Kulinaid ( Otsi oma vana ehetekarp läbi ja kõike mis vähegi saab võid kasutada. Mina kasutasin teiste kõrvarõngaste ripatseid)
5. (Kui kuuma liimi püstolit pole siis väikeseid traadi tooniga sobivaid pärleid. Panetähele, et traat peab ka läbi pärli mahtuma)

Vahendid:
1. Traadi lõikamise tange
2. Kuuma liimi püstolit ( siin võid kasutada ka super attacki njng niiti ja nõela kui liimipüstolit pole)

Tee nii:
1. Lõika kaks ühte pikkusega traadi juppi ja painuta need rõngasteks ( võid kasutada ka käsitöö poest ostetud varem valmis painutatud rõngaid)
2. Lõika ketist jupid ( mina lõikasin eba ühtalse pikkusega nii kuidas juhtus)
3. Paiguta ketid rõngal ühtalste vahedega ja pane keti ning traadi vahele natukene kuumaliimi. Nüüd pane oma fantaasia tööle ja lisa kettide vahele veel erinevaid kette ja vidinaid( kui kuuma liimi pole siis pane kummalegi poole ketti üks väike tilk liimi ja nihuta sinna peale üks pärl nii, et kett jääks kahe pärli vahele pidama .)
4. Liimi suled kettide otsa.( soovitan jällegi pikemad keskele panna ja lühemad äärtesse. Kui kuuma liimi pole siis superattack liimib sulgi väga kevasti kuna sulel on selline tekstuur. Siis võta niit ja nõel kätte ja õmble need sinna külge. Lükka nõel läbi sule otsa ja läbi keti aasa.)


Supernovas.





Vaja läheb:

Materjalid:
1. Sulgi
2. Ketti
3. Traati
4. ( lase fantaasial lennata ja kasuta kõike, mis pähe tuleb: pärleid, linte, kristalle, neete jne)

Vahendid:
1.Kuumaliimi püstol
2. Traadi lõikamise tangid


Tee nii:

1. Lõika kaks ühte pikkusega traadi juppi ja painuta need rõngasteks ( võid kasutada ka käsitöö poest ostetud varem valmis painutatud rõngaid)
2. Lõika ketist jupid ja pane need traadile. ( sin kasutasin ühepikkuseid lühikesi keti juppe)
3. Liimi ketid ühtaste vahedega traadile, et need ära ei nihkuks ( võid ka panna kettide vahele pärleid ja kaks äärmist helmest liimiga kinnitada.)
4. Liimi suled kettide otsa ( võid ka õmmelda)

Ja valmis nad ongi. Loodan, et mu pool unes kirjutatud sissekanne on ka loetav kuna mul üks silm kinni juba:D
Ja kui mõni emme seda loeb siis võtke oma tütreke kampa ja meisterdage koos ( kui ta muidugi on vastavas eas). Minu kirg disaini vastu saigi alguse siis kui mu ema minuga koos pärleid voolis või õmblema õpetas.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

    Blogger Comment
    Facebook Comment

9 comments:

  1. woooow. NIIIIII ilusad :) Andsin inspiratsiooni mulle =)

    ReplyDelete
  2. Aaa ja see ka, et kuidas sa photoshopis (oletan, et töötled sellega) neid tähti/kosmost saad piltide peale... ma väga algaja hetkel :D

    ReplyDelete
  3. Mul tekkis küsimus et kust saab osta kõrvarõnga taguseid ja neid osi mis kõrvarugst läbi lähevad?

    Sinu tehtud kõrvarõngad on muide väga ilusad:)

    ReplyDelete
  4. M-L: Ei töötle photoshopiga vaid Paint shop proga... kõige lihtsam programm, Photoshop on olemas aga ei viitsi vaeva näha, et seda ära õppida. Kahjuk seda niimoodi väga keeruline sin õpetada. Otsi äkki leiad mõne tutoriali selle kohta netist.:)

    Kris: Neid konkse müüakse näiteks Tiimaris. Seal on hõbedasi ja kuldseid. Aga neid teisi ma ei teagi nii.. võib olla ka kusagil käsitöö poes või ala abakhani pudu osakonnas.

    ReplyDelete
  5. Oskad sa öelda, mis värvi sulgi karnaluksis on? Kas selliseid naturaaltooni ka on? ja kui on ss palju seal pakk maksab? :)

    ReplyDelete
  6. Ma olen karnaluksis käinud ühe korra elus. Ei ostnud sealt mitte mdiagi kuna kõik tundus idiootlikult kallis (...saan oma ridu pidi odavamalt). Olen lihtsalt kuulnud, et kõik ostavad sealt igast vidinaid. Tean, et seal müüakse värvilisi suleribasid. Aga hindadega pole absoluutselt kursis:/

    ReplyDelete
  7. Need esimesedd,,, ahh, täiesti haige kui ilusad, LOVE!
    http://krizu-embraceit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Poleks eluski selle peale tulnud, et lihtsalt traadist kõrvarõngaid teha! Väga inspireeriv postitus!

    ReplyDelete