...loading

Osalen 20. jaanuaril Moeaknal, mis lammutab runway'd Viimsi Keskkoolis. Kui ma nüüd jälle imet teen ja suudan 4 päevaga terve kollektsiooni valmis teha, siis võib seal näha minu uut loomingut ja seekord siis meestele. Kui aga asi ei õnnestu ja pean kasutama backup plani, mis on minu eelmine kollektsioon. Loodame, et kõik õnnestub. Ma pole varem mitte kunagi ühtegi meeste asja õmmelnud, nii et see saab olema suur väljakutse. Täna käisin Kangadžunglis ja ostsin kanga ära. Ausalt öeldes pole mul veel õiget nägemustki, mida ma tegema hakkan, või mida ma üldse teen. Kõik kujuneb välja töö käigus. Loodame, et ma ei põru väga hullusti.


Toonid on pisut valed. Need pole sinised vaid tumehallid ja mererohelised.

Minu esimene modell Mr. Action. Ta alles ootab oma pükse, nii et palun jääge diskreetseks :D
Ja palju vidinaid, mida ma kasutada mõtlesin.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 comments:

  1. Ohh, täiega lahe. Tahaks ise ka sinna tulla, aga ei saa kahjuks.
    Ja loodan, et saad oma asjad valmis! Kindlasti tuleb sealt midagi põnevat.
    Ps. Mis sinu t-särkidest on saanud. Kas neid on võimalik varsti kuskilt osta?

    ReplyDelete
  2. kust sa muidu lõikeid võtad, kui endale riideid meisterdad? :)

    ReplyDelete
  3. :D minu lemmik värvid...hiirehall ja meri ise ..mmm njämmi

    ReplyDelete
  4. Kõik lõiked tulevad peast. Mul on selline anne silmajärgi asjad välja lõigata. Selle pärast ongi raske kellelegi teisele midagi õmmelda.:)

    ReplyDelete
  5. Kas Sa Moelennukil ei osale? Ma mõtlen, et kas sa seal nt oma asju ei taha müüa vms? =)

    ReplyDelete