In Our Memories

Kajeli Kroon
 21.8.1992-20.6.2012


...Nägin sind üks päev bussis. Sa seisid bussi ees otsas ja mina taga. Tahtsin tulla tere ütlema ja juttu rääkima, küsida kuidas läheb. Seal aga oli palju rahvast ja ma mõtlesin, et ei hakka sinna ette trügima. Teine kord räägib...aga.. ma jäin hiljaks.

Kas nüüd või mitte kunagi.

 Elage nii nagu te sureksite täna. Öelge inimestele kui palju nad teile tähendavad ja tundke rõõmu. Naerge. Elage. Te ei tea kunagi, kui lühikeseks see jääda võib.

Jään Sind alati oma südames kandma. 
Sa särad igavesti mu mälestustes.




Meie laul...

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 comments:

  1. Südamlikud kaastunded!

    ReplyDelete
  2. Tänan sind selle tõeliselt kauni järelehüüde eest. Paljud jäid Kajelit igatsema sarnaste tunnetega, et oleks vaid saanud temaga vaid korra veel kohtuda. Eks ta nii olegi kui noor ja kallis inimene lahkub. Kajeli, ka mina jään Sind igatsema.

    ReplyDelete