Captrillaz ( and delayed OOTD)!

(Hat: originally from some turkish shop , modified by me, 2D plushie: self-made, Brooch: New Yorker 1.95€)

Nii nüüd olen jälle siin ja elus. Vahepeal on olnud väga kiire, aga proovin nüüd kiirelt väikese postituse teha. 

Kõigepealt mütsist. Tahtsin juba ammu  väga-väga-väga endale kaptenimütsi, aga kusagilt ei leidnud sobivad ega parajat ja hinnad olid ka tsipa sapised. Lõpuks leidsin kusagilt Türgi poekesest selle ja mõtlesin, et tühja kah, tuunin ise üle. Maksis 10€, mis on über kallis ja ausalt öeldes ostsin ma selle, sest poemüüja ei lasknud mind enam minema. Nii siis ma nüüd üks päev võtsin kätte ja nikerdasin selle valmis. Lõpuks avastasin ka koha, kus oma prossi kollektsiooni eksponeerida, nimelt asendasin ma selle koha kus varem oli mütsil üks väga kole märgi lätakas valge nö displeiga, kuhu saab märgi panna. Lemmikud = banaan ja pegasus.

Sain ka väga hea leiu. Nimelt see body on lihtsalt MEGA! Mugav ja teeb keha väga-väga ilusaks. Läksin hoogu ja ostsin neid kohe 3 tükki ( valge, tumesinise ja valge-kollase triibulise). Kui kiirustad, võib neid veel mõnes Terranovas järel olla. Maksid 3.99€(ühevärviline) ja 5.99€(triibuline....ajuvaba).

Nüüd näete ka minu valmis 2D nukku korralikult. Titt nagu ma olen vean teda igale poole kaasa :)

Salajutt
 
( Hat: DIY, Body: Terranova 3.99€)
 
 
Kõigepealt ma värvisin lehed vildikaga üle, sest see kollane värv muutis mütsi kuidagi eriti odavaks.
Seejärel asendasin vana nööri uue vastu ja õmblesin ette valge lapi, et märk välja ei paistaks.


Ja lõpuks üks veidi aegunud OOTD

OOTD:3.7.

( Hat: DIY, Dress: Self-made, Bag: Bershka 10€, Boots: NewYorker)



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 comments:

  1. ma vaatan et sul vist harjumus kõrgeid kontsi kanda,et sul igal pildil tallad üleval :D aga üliarmas müts :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah, ei tegelt, siis tunduvad jalad peenemad ja rüht läheb ilusamask. Selline pettemanööver :D

      Aitäh :)

      Delete
  2. Wooh, maailmakihvtim boytoy, ma nii jelly xD

    suvimariliis.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. kust sa oma silmalaineri ostsid? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaubamajast BYS lainer...hetkel vist veel allahindlusel 3.20€

      Delete