Flowers, Flowers and More Flowers!

 (Floral Crown and Top: DIY)

Kevad on lõpuks hakanud iseloomu näitama ja nüüd on aeg õide puhkeda. Minu selle kevade lemmik aksessuaar on massiivne lillevanik (ma ei tea küll, kui palju õelaid pilke see tänaval koguks, aga eks ilma selleta siin riigis ei saagi). 
Kes sellist pilgupüüdjat endalegi soovib, siis siin on teile LINK tutorialile, kuidas seda ka ise kodus järgi teha.
Tutorial on iseeneset lihtne ja kõigile teostatav.


Vabandan, et pole olnud aega postitust teha ja seegi siin on suvalistest piltidest kokku lükatud, but it is what it is.
 
Ilusat volberdamist ja palju päikest kallikesed.

                                                                                 XOXO Marley!

Floral Crown: DIY, Top: Bershka 14€


Two Floral Crowns: DIY, Top: Primark 3£



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 comments:

  1. Vaatasin alguses, et piltidel on Sarah-Jessica Parker! Komplimendid :)

    ReplyDelete
  2. Mulle meenutas Lana Del Rey'd ,aga vägaaa ilus :))

    ReplyDelete
  3. Olen Martaga nõus, algselt vaatasin ka väikeselt pildilt, et Lana, suureks tegin siis sain alles aru. :)

    ReplyDelete
  4. Mulle nii meeldib, kuidas sa tabavalt meie inimeste suhtumist kirjeldasid! Sest tegelikult ka - ma ei saa ju lihtsalt minna tänavale sellise vanikuga, kuigi see oleks absoluutselt lahe. Barcas võib olla, ... ja Lõuna-Prantsusmaal, oo jaa! Seal kindlasti.

    ReplyDelete