Bird Song and Rhythms!

 ( DIY Tunic and Necklaces)


Ilusat viimase suvekuu algust! Uskumatu, kui kiiresti aeg lendab ja ausalt öeldes pole ma suurt midagi teha jõudnudki, aga juba hakkabki ta lõppema. Selle ''kurva'' päeva puhul kostitan ma teid, aga millegi eriti rõõmsa ja erksavärvilisega.

Selle tuunika tegin ma juba aastaid tagasi, aga ta on siiani üks mu lemmik esemeid riidekapis. Tol  ajal oli mul mingi eriline haldja teemaline hullus peal ja tegelikult on sel iludusel ka kapuuts küljes, mis annab sellele veidi maagilise meki.

Kaelakeed tegin samuti ise ja neid sai kaugelt näha ka juba paar postitust tagasi.


Palju päikest, tuult ja kirge. Magusiad suudluseid ja pööraseid suve öid.
Võtke viimast!

                                                XOXO Marley!



Follow Me on Instagram: l6nsu and like my FB page here CWMD!


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

0 comments:

Post a Comment