Spa Time!



Võtsime sõbrannaga päevaks aja maha ja käisime spas mõnulemas. See oli tegelikult minu sünnipäeva kink mu kallilt Cathlyn'ilt (armastan sind, aga ei leidnud rõhumärki üles).
Kohaks oli hotell Telegraaf Vene tänaval ja sellega koos olevad Elemis Spa ja restoran Tchaikovsky.
Kiidan taevani, sest see oli lihtsalt nii paradiis.

Toad olid ilusad ja hubased ja kõik on nii luksuslik, et tunned end nagu kuninganna. Spasse lähen kindlasti mõnipäev uuesti niisama mulistama.

Üritasin võimalikult palju pilte teha, aga kuna ma oma kaameraga päris sauna ei roninud siis peate leppima telefonikvaliteediga. 

Leidsin ka omale ideaalse meigipintslite koti Seppäläst 3 euriga. Minge uudistama, neid võib veel kusagilt leida. Mina sain enda omad Viru Keskuse Seppäläst.

Sneak peek'id instagrammist: l6nsu

Armastan!
                                         
                                               XOXO Marley!



Minu igapäevases kasutuses olevad pintslid

OOTD
Minu lemmik krae...
...ja mu uus lemmik kott!
Hommikumantlisse oleks kaks mind mahtunud, aga mega mõnus oli.
Paradiiisss!!!


Wonka Laffy Taffy Love!

Tchaikovsky hommikul

Hommikune padjanäoga mina :D

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

0 comments:

Post a Comment