Immortality!



Sain taaskord kaasa lüüa Eesti Laulu karusellis ning seekord aidates Cartoonil ja Kristel Aaslaiul täide viia nende ''Immortality'' fantaasiat. 

Tuleb veel teinegi postitus, kus ma räägin pikemalt nendest kostüümidestja nende valmistamisest (ja ka sellest, millised tunded mind valdasid püüdes nädalate pikkust tööd paari päevaga ära teha).

Enda kantud kostüümid poolfinaaliks ja finaaliks disaisin ja õmblesin samuti ise. Kahju küll, et finaaliks täiesti uut kleiti ei jõudnud õmmelda.

Kuid hetkel, mil Kristel astus Saku Suurhallis ekraani tagant välja sai kogu mu suur töö ja vaev kõik ühe hetkega tasutud.

Ma olen nii õnnelik, et minu ellu on sattunud nii loovad ja motiveerivad inimesed. Need, kes mõtlevad väljas pool raame ja unistavad suurelt.
Ainult Teie suudate mind nii palju inspireerida, nagu mu oma pere.

                                                  Armastan teid! -M



P O O L F I N A A L




Matching outfits :D





Kallid Tuuli ja Kristel

Esimesed õnnesoovid ja tähistamised

Joosep ja Andrei


via instagram

After-party komplimendid :D

F I N A A L







''Milline oli parim Rambo?''

Energia




Kauni ja andeka laulja Anettega.

Fotograaf Viktor Burkivskile meeldis kleit


Kallitega

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

0 comments:

Post a Comment