I'm still alive...kinda

Hei kallid sõbrad!

Vabandust, et ma nii kaua eemal olen olnud ( kirjutamine tundub nüüd täiesti kontimurdva ülesandena.)  Samas rutiin hakkab vaikselt sisse harjuma ( ehk mitu tundi päevas arvuti taga istumist) ja üritan ka kogu oma suvel tehtud ja pidevalt peale kogunevat kraami siia üles postitada millest ma pole suutnud siiani ühtegi pilti teha (...mis mul viga küll on?!).
          Suvi möödus nii kiirelt, et ma ei saanud arugi. Äkitselt märkasin tänavatel koolilaada reklaame ( mida ma südame põhjast vihkan) ja avastasin, et sini-lillade huultega mudilased põsed arooniatest punnis vudivad mööda tänavaid koolikotid seljas ringi. Oeh kahju, et kogu see magus elu on selleks aastaks jälle läbi on saanud.

Aga siin on pisike valik minu suve piltidest.








Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

  1. Mul on hea meel, et sa tagasi oled. Su blogi on üks mu lemmikutest.. sa oled kindlasti palju pidanud läbi elama..
    Kõike head!

    Marilin ♥

    ReplyDelete