Delayed post: Soome blogireis

Nii nüüd ma teen selle ära. Ma lükkasin seda koguaeg edasi, sest ma ei teadnud kuidas minusugune, kes ei oska kohe üldse sõnu ritta seada kogu selle reisi kirja suudab panna ( oleksin pidanud seda varem tegema, kuna nüüd on pisidetailid juba mälust pühitud).

Vahetult enne suve algust käisime Eesti blogijate koorekihiga Soomes disini maitsmas ( kohati sõna otseses mõttes. Njamm njamm... alati, kui ma Soomes käin siis topitakse mind silmini head-paremat täis). Ma olin varbaotstest pealaeni üllatunud, kui nägin milline imedemaa meist selle väikse mere taga laiub. Neil on terved linnaosad, mis on täiesti punnis noorte disainerite ateljeedest ja väikestest butiikidest. Iga poekene on täis unistusi ja lootust ( ja ka lummavat annet). Meil oli ka võimalus nende disaneritega isiklikult kohtuda ja rääkida, kuidas nad nii kaugele on jõudnud ja mida unistavad saavutada. See kõik oli mulle nii meeletult inspireeriv, et suvele läksin vastu pea täis häid ideid ( mille päike ka sama kenasti kupli alt ära aurutas). Reisi idee ja eestvedaja oli Jenni Kallionsivu Soome Instituudist. Esimese päeva hommikut alustasime kohvikus saiakeste ja kohvitassi taga juttu ajades soome disainer duo Marjo Kuusineni ja Piia Ketoga kellel on oma bränd Kaksitva (LINK). Nemad olid ka ülejäänud aja meie saatjateks, kes näitasid just neid kõige magusamaid disaini koldeid Helsinkis.  Majutati meid Klaus K - Design Hotelis (LINK), mis oli puupüsti täis disainerite loomingut. Igas toas ja nurgataguses ootas avastamist midagi ilusat. Toad olid vapustavad, eriti minu ja Lisa Mai (LINK) oma. Ja ma pean mainima, et ma armastan soomlasi nii väga  ilmselt selle pärast, et kõik mu tervemõistuslikud sugulased ja tuttavad on soome ära põgenenud ja nüüd käivad sealt vaid aegajalt Eestisse Haribo lagritsat toomas( jällegi njämm njämm) ja mina käin neil seal kõigest aeg-ajalt külas (ja muidugi pean metsikuid shopingu lahinguid maha). Aga ma arvan, et tegelikult hoopis sellepärast, et ma olen elus kohanud vaid ühte tigedat soomlast ja see oli eelmine neljapäev Club Hollywoodis(väga tige tibi, kellel oli kusagile hästi  kiire ning ka hämmastavalt terav keel). Aga see selleks. Esimesel päeval käisime Helsinki disain district'us poode uudistamas ja õhtul oli Finland National Museumis moeshow. Kui ma õigesti mäletan, siis noorte moekunstnike oma ( ja ma pean mainima, et müts maha Eesti modellise ees, sest te olete suurepärased ja ilusad ja oskate kõndida nagu noored jumalannad). Teise päeva hommikul läksime galerii/pood/vabaaja place/baar/kohvik/ ja mis iganes muu mõnus koht, mis pähe tuleb Helsinki 10'is (LINK). Vapustavalt ilus pereäri, kus meid kostitati hommikusöögiga ja tutvusime ühe soomes populaarse blogijaga( ta on muide pärit Eestist), kes rääkis meiega oma kogemustest ja teekonnast sinnamaani ( nüüd on mul päris piinlik kuna ma ei mäleta ta nime aga ma proovin selle välja uurida ja siia selle jama asemele panna). Seal olid ainult parimatest parimad brändid ning nendest oli veel omakorda välja nopitud parimad disaini näited (Oeh oleks ma vaid miljonär). Peale mõnusat drinki ja maitsvat hommikusääki suundusime Kalliosse (LINK), mis on üks Helsinki linnaosa. Nüüdsest minu lemmik. Seal asuvad kõik kõige paremad vintage poed ja kohvikud ning muidugi noorte disainerite gelriid ja poekesed. Peale seda läksime jällegi nosima ja siis shoppama. Mul olid õhtuks jalad nii villis, et ma ei suutnud kõndidagi. Aga see eest sain hea kamalutäie mõnusaid asju ja häid ideid.

Oh I love Finland!




 Mu lemmik kott, tehtud vanadest reklaam plakatitest ja turvavöödest. Kui geniaalne!
                                         Väga muhe ja naljakas ''Sneakers Saved My Day'' mees.
              Sneaksers Saved My Day poe plakat. Lihtsalt võimas. Minu silmis ideaalne.




 Meie sviit
 Peale moeshowd National Museum of Finland'i ees

 Hommikusöök Helsinki 10'is
 Kõige khuulim kollektsioon
 3D kleit ja sellega kaasas ka prillid.










Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 comments:

  1. Ooo, see roosakas nahkmüts on WANT!

    ReplyDelete
  2. Ma sooviks huvi pärast teada, kellest koosneb Eesti blogijate koorekiht :)

    ReplyDelete
  3. jaaa see müts on vapustav!!


    Kõik sinna kohale ei tulnud. Aga nii palju kui neid kokku suudeti kraapida.



    Anni Jürgenson, stylehurricane.blogspot.com

    Merily Leis, sequinmagazine.blogspot.com/

    Johanna Ruukholm, johannasconfessions.blogspot.com/

    Lisa Mai Lindberg, lmlindberg.blogspot.com/

    Britta Talving,http://brittatalving.com/

    Ja poisid kes teevad Tallinlooksi Sten ja Hardo,http://www.tallinnlooks.com/

    Paljud ei saanud kahjuks tulla aga lõbus oli ikkagi :)

    ReplyDelete
  4. Olen lugenud ka teistest blogidest teie reisi kohta ning reis ei jätnud pooltki nii vinget muljet, kui sinu piltidelt näha võis. WOW lihtsalt, kui lahedad riided ning sviidis, kus ööbisite, tahaksin isegi kunagi ära käia :)

    ReplyDelete
  5. Tõesti cool postitus. Uusi ideid ja inspiratsiooni. Ps. esimesel pildid tundub sul nii mõnus cozy look olevat :).

    ReplyDelete