Bumblebee!





See on vist juba kõigile, kes mind varem jälginud on teada, et ma olen veidi imelik. Lisaks meeletule videomängude sõltuvusele on mul veel kuhjaga igasugu kiikse. Üks neist on Transformerite armastus. 




Minu südames on muidugi Bumblebee. Kuna ma eeldan, et ülejäänud teist pole sellised geek'id nagu mina, siis Bumblebee on kangelane Transformerite sarjast. Nimele kohaselt, siis kollane ja triipudega nagu mesimumm. Autobotina on ta ühtlasi nii võitlusrobot, kui ka auto (vanemas generatsioonis Volkswagen Beetle ning hiljem siis  Chevrolet Camaro).  Kui teised transformerid on tuntud oma ''normaalsete'' badass häälte poolest (eriti cool on Optimus Prime hääl, mille saatel tahaks iga õhtu unejuttu kuulates magama heita), siis Bumblebee räägib nö in-universal kõnes ehk skännib läbi raadiosageduste valides sealt sobivaid sõnu.
Ta on autobotidest väikseim, mitte just tugevaim ja läheb lahingus välja rohkem lolli õnne peale ( seal jäi ta ka oma häälest ilma).  Samuti neist kõige lapsikum ehk siis siit võib eeldada miks ta mind võlub.

On veel teada, et Bumblebee on blabla blablablaa blabbla blabla... okei kedagi ei huvita. Sain aru...


"The least likely can be the most dangerous."



Leidsin oma materjali varudest vanad hiigel suured kollased teksased, pisut voodrit ja tüki litritega riiet.
Kuna tegu oli varem pükstega, siis jätsin sellele enamus detaile alles (tasku seljal jne).
Natuke kunstnahka, lukku ja muud sellist toredat ka ning nii sündiski mu enda Bumblebee jakikene.

Rohkem ''kiikse'' coming soon!



                                                                  -XOXO Marley!





 Work in progress









"Data is power."-Bumblebee (Classic)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 comments: