Should Have Stuck With Daryl!




HAPPY HALLOWEEN EVERYONE!



Mina olen üks neist, kellel on ilgelt kahju, et Eestis Halloweeni ei tähistata. Ma lihtsalt armastan kõiki neid kriipisid ja jubedaid asju, mida paljud õõvastavaks peavad. 
Kinoski käin ma peamiselt ainult õudukaid vaatamas. Kahju, et neid ainult nii vähe tehakse.

Õnneks on olemas The Walking Dead, millega ma saan oma pidevat zombide vajadust rahuldada ning hunnikutes horror mänge (Silent Hill FTW!)

Kes, ei ole The Walking Deadiga kursis, siis see postitus võib pisut segaseks jääda. 
Seega väike tutvustus sulle siin.



Rick Grimes on ment, kes ärkab koomast, et leida eest maailm, mida domineerivad walkers'id ehk kõndijad.
Ta asub otsima oma perekonda, ning teisi pääsenuid. Ellujäänute grupp suureneb ja väheneb pidevalt ( sest paljud...noh süüake ära, lastakse maha vms). Sarjas on palju verd ja soolikaid, aga ka lahedaid karaktereid nagu Daryl Dixon, keda mängib Norman Reedus. Daryl on ultimate badass, keda ükski zombi närida ei julgeks ja ma lihtsalt armastan seda badassi! 

Daryl...
...Dixon

The Walking Dead põhineb algselt samanimelisel koomiksi sarjal. Nüüdseks on sellest valminud ka mitu erinevat videomängu, millest üks on saadaval nii PC-l kui ka iPadil. See on point-and-click mäng, ehk igaüks saab hakkama ja story, mille see mäng sulle jutustab on lihtsalt jalustrabav. Soovitan!

The Walking Dead esilinastus Oktoober 31, 2010 kaabeltelevisiooni kanalil AMC, Ameerika Ühendriikides.
Sari on pärjatud paljude auhindadega ning on enim vaadatuimaks kaabeltelevisoonis esitatud draamasarjaks ajaloos.

Nüüdseks on jooksmas juba viies hooaeg ja seda saad näha esmaspäeviti kell 21:00 Fox'ist.


Ja teine badass karakter Michonne oma ''koduloomadega''

Omn nomm nom


T - S H I R T  T I M E !



Särgi ostsin NewYorkeri meesteosakonnast ja maksis natuke alla 3€. Värvid sain oma lemmikust kunstitarvete poest Raua tänavalt. Soovitan seda kohta soojalt, see on väike ja hubane aga valik on tohutu. Kõik on olemas ja väga hea hinnaga! (PS! ma ostan ka kõik oma maalimis tarbed sealt).



Shotgun wound closeup



F I N I S H E D

Tegelikult ma ei suitseta!




O  O  T  D








Ja muideks...kui sul on kodus nt PS4 või vähe kõvem PC ja tahad Halloweenil veidi viusaalset naudingut segatud horroriga nautida, siis sikuta omale Silent Hills'i playable teaser. See on lihtsalt uskumatu, kui reaalne see tundub ja muidugi, ei saa märkimata jätta, kui hea meel on mul näha, et Silent Hill on lõpuks jälle originaal tegijate näppude vahele tagasi jõudnud. Silent Hills'i release date on kusagil 2016, aga seda demo nähes on see ootamist väärt. 
Veelgi enam, et uue main characterina astub üle Norman Reedus!

                                                        XOXO Marley!




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

0 comments:

Post a Comment