Sinsay Opening!



Eelmisel nädalal avati siis see kaua oodatud hiiglaslik Ülemistekeskus ja käisin minagi, siis seda uut ostuparadiisi ülevaatamas.
Seal avati uus noorte riiete pood Sinsay ja ma pean ütlema, et kindlalt üks minu uutest lemmikutest!

LOVE IT! LOVE IT! ABSOLUTELY LOVING IT!

 Meeletult palju ilusaid ja mega odavaid asju. Palju sellist ''kiiksuga'' kraami, mis mulle meeldib.

Avamine oli väga armas, pakuti suhkruvatti, sai photoboothis selfie'sid teha ja tuju tegid heaks Ženja Fokin ja Teele Viira ( väga lahedad ja armsad inimesed muideks!)

Palju head kraami ja häid inimesi.

Suur-suur aitäh ka armsale Ragnarile kutse eest!

Siin nüüd mõned pildid Ülemistekeskuse Sinsay VIP avamiselt!



Tänan sind kallis Anete Palmik, et mulle pilte sheerisid, sest mina muidugi suutsin kuidagi kaamera koju jätta!


instagram: l6nsu


                                                     XOXO Marley!

Photo: Anete Palmik
Photo: Anete Palmik
 Photo: Anete Palmik
 Minu leiud ja Sinsay poolt antud kinkekotikesed





Photo: Anete Palmik
Photo: Anete Palmik
Photo: Anete Palmik
Photo: Anete Palmik
Photo: Anete Palmik
 Photo: Anete Palmik
I need this jacket now!

Photo: Anete Palmik

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

0 comments:

Post a Comment