Holidays and Celebrations!

( Doora on handsfree)



Nüüd on mul küll olnud meeletult mõnus ning pikk puhkus, koos sõprade ja perega. Muidugi suurem osa sellest ajast veetsin voodis haigena (''mõnusalt'' üle kuu aja).

Nüüd tagasi aktsiooni juurde ja jätkan sealt, kus viimanekord pooleli jäin.

Niisiis mõned pildid minu pikast glögi-pidu-voodi-nohu-arst-tee repeat sessionist.


Halloweeni Make up

Näide, kui ilus võib olla üks merevaade. I call this one ''The shitty view''

Markko sünnipäev
Jõulud Lõnsude juures


Esimese päeva jõulu OOTD





Teise päeva jõulu OOTD

Minu jõulu pesa
PSVita
Minu parim sõbranna Doora!

Brittaga Jargo sünnipäeval ''90's kids''

90's OOTD :'D


90's Estonia survival kit :D

Aastavahetuse OOTD

Minu parempool

Sussi pidu ETKs

Tegelikult veetsin suurem osa ajast siiski haigevoodis pikali PS4 ja xboxiga.

 Sneak peeks and more on IG: l6nsu

                                                     XOXO Marley!

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

0 comments:

Post a Comment