Moeturul

Niisiis laupäeval toimus esimene moeblogijate turg. Pole ammu nii mõnusat päeva olnud. Kõik oli kuidagi nii armas- inimesed, õhkkond ja sealne ruumikujundus. Kes veel ei tea siis see toimus Cafe Petersoni galeriis. Väga mõnus retro hõnguline kohake. Selle ürituse jaoks ideaalne. Tänan kõiki kes viitsisid kohale tulla ja pilgu peale visata. Loodan, et Lisa Mail jätkub aega ja tahtmist seda üritust veel korraldada. Müük läks oodatust paremini ja ostjaid oli suhteliselt palju. Tegin spetsiaalselt selle jaoks paar sügisest jakikest, mis osteti kohe ära aga pole hullu ma teen neid juurde ja panen siia blogisse müüki. Luban, et hinnad pole tapvad ja moeturul said kõik asjad kätte alla 300.-


Kallikesed Laura ja Emma-Leena



Õmblesin parajasti õlakutele kette..



Mu muhe retro kohver







Sulgedega õlakud panen varsti ka siia müüki.







Laura stange täis vapustavaid riideid.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

    Blogger Comment
    Facebook Comment

13 comments:

  1. kui sa sama innukalt moega edasi tegeled, siis ma olen kindel, et jõuad väga väga väga kaugele:)

    www.kketsuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. heiii, kas sul on muidu kõik prillid müüdud v mõned alles ka:D?

    ReplyDelete
  3. kindlasti teeme veel ja ma nii õnnelik et kõik rahule jäid!:)

    ReplyDelete
  4. Heijou , mul on selline küsimus , et alt teise pildi peal on sul üks ülivägakena roosa-rohelisega pluus , kas see on veel alles ja kui on siis mis hinna eest seda osta saaks? : )

    ReplyDelete
  5. Olen väga huvitatud ikka nendest õlakutest, kui hind jääb normaalse summa piiridesse, siis ostan meeleldi need Sinult ära, super perfectó, tõesti. Kahju on mul vaid sellest, et Sa teed nii väikeseid riideid (ise kannan enamus asju M).

    ReplyDelete
  6. Prillid on kõik alles ja hind jääb 50-70kr ringi.

    See pluus ( mis tegelikult on kleit kuid saab ka pluusina kanda) on kaa alles ja hind oleks umbes 200.- kuna neid narmaid oli sinna ikka jube tüütu õmmelda. Tõeline pain in the ass. See on väga venivast riidest nii et pm XS-M.

    Õlakuid müün ka veel. Neid saab tellida nii palju kui süda lustib. Värvid on neoon roosa ja must. Üks õlak maksab hetkel 100.- Kui soovi on siis võib muidugi 2 tükki osta kuid mina kannaksin ainult ühte kuna kahte ma ei kanna välja ( teen oma ärile siin praegu kahju seda mainides :D )

    ReplyDelete
  7. Sa võiksid need asjad mis ülejäid siia müüki panna, prillid on lausa vapustavad ja nägin väga lahedaid pluuse :) Kas sellel Laural on ka blogi ? :) Tal tunduvad kihvtid püksid olevat .

    ReplyDelete
  8. Need asjad tulevadki siia müüki kuid pole veel jõudnud kõigest pilti teha. Ja Laural kahjuks vist veel blogi:/

    ReplyDelete
  9. Aga ma olen sellel pluus/kleidil kindel ostja siis kui need müüki tulevad : )

    ReplyDelete
  10. Ei ka Emmal pole blogi kahjuks.

    ReplyDelete
  11. Ooo, olen väga vaimustuses Su blogist :)

    ReplyDelete