Preili Noor Disainer vol 1

Mõtlesin, et kui mina oma tegemistega alustasin oli see alguses suht keeruline kuna eriline tuntus puudus. Kui aga otsa lahti sain siis hakkas juba asi sujuma. Otsustasin, et kui ma leian kellegi kes on minu silmis väärt esiletõstmist siis Teda ma ka Teile tutvustan.

ELISA HEINSAR

Täna ma tutvustan teile kedagi minu jaoks väga erilist. Noort disainer/moeblogijat Elisa Heinsart. Hiljuti oli sel neiul sünnipäev ja minu kingigituseks talle oli vest ( mis on ka siin blogis üleval ..kusagil suht algusaja postitustes) millega ta tegi vapustava fotosessiooni. Tulemas on ka minu intervjuu temaga- tema intervjeerija ja mina inervjueeritava rollis. Rohkem pilte ja suurem ülevaade tema siiani tehtud töödest leiad siit : http://heinsar.blogspot.com/



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

0 comments:

Post a Comment