Lovenyc.ee Photoshoot!



Imeilus Kauna askeldab juba mõnda aega Ameerika mandril, kuid suvel Eestis puhkamas olles tegime temaga koos Lovenyc.ee'le ühe laheda photoshoot'i.

Kauna, kui Eesti naisele kohaselt, muidugi seal kaugel maal käed rüppes ei passi ja tegutseb pidevalt.
Lovenyc.ee ongi tema pisike ''beebi'', mis nüüd visalt aina suuremaks kasvab.

Pildistamas käisime, siis Studio One's, kus kaamera taga tegi kunsti Silver Raidla. Mina hoolitsesin stilistika eest. Modellideks olid kaunid Merli ja Gretel ning meigid valmisid samuti Greteli osavate käte läbi. 
  Greteli blogi muideks leiad SIIT ja FB SIIT
 
Lovenyc.ee tegeleb, siis Victoria's Secret'i ilutoodete ja riiete müümisega. Kuna ma ise olen ka VS'i kreemide ja ofc ka nende kehaspreide sõltlane (uued toosid peavad ju kusagilt tulema), siis julgen soojalt lovenyc.ee soovitada kuna kõik käib neil seal imelihtsalt ja väga kiiresti.

Muideks
kuni pühapäevani kupongikoodiga MarleyDavis on kõik tooted -20%

Lovenyc.ee FB leht: SIIN

Kauna on, aga nii helde, et kuhjas mind kingitusega lausa üle ( ja tuleb välja, et teeb seda salaja siiani.) Nimelt algul kinkis ta mulle VS'i kotikese, milles oli iga naise õnneeliksiir ehk VS'i mõnusad kreemid ja kehasprei.

Nüüd paar päeva tagasi, tuli mulle postkasti kiri USA-st ja pakki avades leidsin ees just need mega coolid flash tattood.
Ma juba pikemat aega piinasin end mõtetes ja lootsin, et äkki päkapikk toob.




Suur-Suur aitähh sulle kullake, et mu päeva ühe hetkega paremaks muutsid!

instagram: l6nsu


                                                    XOXO Marley!


B A C K S T A G E
Aksessuaarid
Kauntšik oma kiharatega asju valmis panemas
Olin katsejäneseks :D
 Silver in action
Gretelikene
Imekaunis Merli minu meisterdatud lillevanikuga
Marje oli meie poosi instruktor

Kõige pikem, AGA mul olid ka kontsad :D
OOTD
Kuidas muidu, kui mitte just sushiga seda imelist päeva tähistada
 Kauna kingitud kotikesest tulid välja MAAILMA PARIM isepruunistuv kreem( tegelt ka see on imeline) ja Love Spell komplekt! 
Arvata võid, et ma lausa kilkasin, kui paki avasin!


F I N A L   P I C T U R E S



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

0 comments:

Post a Comment