Totem animal

Varsti tulevad uued sissekanded. Seniks veel üks minu mõttetu pilt :D

Ma olen täiesti obsessed huntidest ja metskitsedest. See talv õmblesin vist iga võimaliku asja peale kitsekese ( hunti on liiga raske teha). Ostsin ka kitsekeste kujulisi  jõuluehteid, millest meisterdasin kõrvarõngad. Kahjuks nii laisk, kui ma olen ei suutnud ma leida piisavalt valgusrohket hetke, et nendest pilti teha. Ehk järgmine aasta on need mul endiselt südames ja teen siis. Need praegu, kevadisel ajal pisut liiga talvised, et siia uus postitus teha.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

Hi! I'm Marley. I create stuff

    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 comments:

  1. Kuidas sa oma juuksepikendusi peidad ?
    Näiteks õues tuulega ei ole neid näha ?

    ReplyDelete
  2. Ikka on:D selleks peavad endal väga paksud ja ka pealmised juuksed peavad pikemad olema. ( mul on pealmised juuksed suhteliselt lühikesed ja pikendused peavad väga kõrgel olema( et seda ranti näha ei oleks) Peita annab mul neid ainult siis, kui juuksed on koguaeg puhtad.( mina pesen ülepäeva seega, kui esmaspäeval pesen, siis kolmapäevaks on juuksed juba suht rasvased ja kinnitusi on kohati näha. Õnneks on mul väga hoolitsevad sõbrannad, kes neid mul peitu pistavad :D:D)

    ReplyDelete
  3. hellouu, tekkis küsimus, kas keegi pildistab sind koguaeg:D või sa teed mingit tsikibrikit taimeriga?:D sest väga head pildid on.

    ReplyDelete